Ostukorv

Papiniidu 5, Pärnu (Sillakeskus, uks Liivi tee pool)

Tasuta saatmine DPD pakiautomaati al.50€!

info@hobuhooldus.ee

Sadula sobitamise teenuse tingimused

  1. Sadulapassijal on õigus teenuse osutamisest keelduda kui:
    • Hobune on ohtlik
    • Hobusel on valus
    • Hobune lonkab
    • Hobuse konditsioon pole sadula sobitamiseks piisav (tugev ülekaal või alakaal) 
  2. Konsultatsioon kestab 1-1,5h hobuse kohta. 
  3. Hobune peab olema puhas ja kuiv. 
  4. Ratsanik peab olema valmis ratsutama.  
  5. Konsultatsiooni hind sisaldab 1-2 sadula hindamist ühel hobusel. Enamate sadulate puhul lisandub lisatasu. 
  6. Teenuse maksumus on tagastamatu (ka juhul kui hobune lonkab ja sadula sobitamise teenust ei saa läbi viia). 
  7. Teenuse tühistamine – võimalik vaid 24h ette teatamisel. 
  8. Tasumine – sularahas kohapeal või ettemaksena enne konsultatsiooni. 
  9. Sadulat peab kontrollima regulaarselt, sest hobuse lihastik ja konditsioon muutub. See mõjutab sadula istuvust. 
  10. Kaebused. Sadula sobitamise järgselt: Palun võta meiega ühendust kui tunned, et vajad nõu/abi (gloria@hobuhooldus.ee või +372 5900 6649). 
  11. Spetsiaalselt teile (eritellimusel) tellitud sadulat ei saa tagastada. 

Uue (eritellimuse) sadula tellimise tingimused

  1.  Tingimuste ülevaade
    1.1. Ostes eritellimusel hobuse sadula ettevõttelt Lenspoint OÜ (edaspidi Hobuhooldus), nõustub klient järgima käesolevas dokumendis välja toodud tingimusi. Need tingimused moodustavad õiguslikult siduva lepingu kliendi ja ettevõtte vahel.
  2. Sadula sobivuse hindamine
    2.2. Klient mõistab, et tellitud sadula sobivus sõltub hobuse seisundist algse sobivuse mõõtmise ajal.
    2.3. Sobivuse hindamine viiakse läbi Hobuhoolduse poolt volitatud sadulapassija poolt, kes hindab hobuse ja ratsaniku sobivust vastavalt mõõtudele ning kinnitab selle esmase kohtumise ajal.
    2.4. Sadulasobivuse hindamine toimub nii seistes kui ka ratsutades. Ratsutama peab inimene, kes sadulat peamiselt kasutab.
    2.5. Hobuse seisundist tehakse fotod ning võetakse mõõtmed, mida kasutatakse sadula tellimiseks ja hiljem konditsiooni võrdlemiseks. 
  3. Kliendi kohustused
    3.1. Klient kohustub säilitama hobuse seisundit nagu see oli esimese kohtumise ajal kogu sobivuse hindamise protsessi vältel.
    3.2. Kõikidest hobuse seisundis toimunud muutustest, mis võivad mõjutada sadula sobivust, tuleb viivitamatult teatada Hobuhoolduse poolt volitatud sadulapassijale.
    3.3. Lubatud muudatus konditsioonis on +-1cm turja laiuse variatsioonis ning +- 3cm hobuse ümbermõõdus. 
    3.4. Klient vastutab hobuse tervise ja sobivuse eest, sealhulgas regulaarsete veterinaarkontrollide, õige toitumise ja sobiva treeningrežiimi tagamise eest.
  4. Sadula sobivuse garantii
    4.1. Hobuhooldus tagab, et sadul sobib hobusele vastavalt esimesel kohtumisel tehtud hindamisele ja hobuse mõõtmetele, tingimusel et klient täidab oma kohustusi vastavalt 3. punktile.
    4.2. Hobuhooldus ei garanteeri sadula sobivust kui hobuse konditsioon on muutunud rohkem kui punktis 3.3. lubatud vahemikus. 
    4.3. Hobuhooldus ei garanteeri sadula sobivust kogu sadula eluea jooksul.
    4.4. Pärast esimest kohtumist külastab Hobuhooldus klienti veel kaks korda, et hinnata sadula sobivust. Kui sadula väärtus ületab 1000 (tuhat) eurot, on külastused tasuta. Kui väärtus on vähem kui 1000 (tuhat) eurot, kehtib sadulapassimise teenuse tavahinnast -50% soodustus. 
  5. Ettemaks ja tellimuse tühistamine
    5.1. Klient on kohustatud tasuma 50% sadula maksumusest ettemaksuna sadula tellimisel.
    5.2. Tellitud sadula tootmist alustatakse pärast ettemaksu laekumist.
    5.3. Tellimuse tühistamiseks või muutmiseks tuleb esitada kirjalik teade Hobuhooldusele 24 tunni jooksul ettemaksu tasumisest. Pärast seda perioodi ei saa tellimust tühistada ning kliendil tuleb tasuda ülejäänud 50% sadula maksumusest.
  6. Tarneaeg ja kohaletoimetamine
    6.1. Sadula hinnanguline tarneaeg esitatakse tellimuse kinnitamisel.
    6.2. Hobuhooldus on kohustatud klienti külastama ca 6 nädala jooksul pärast sadula esialgset kohaletoimetamist. 
    6.3. Kui klient asub Pärnust kaugemal kui 50km, külastab Hobuhoolduse volitatud esindaja klienti järgmisel antud maakonna sadulapassimise külastusel.
  7. Sadula kohanemine
    7.1. Klient vastutab tellitud sadula kohaletoimetamisel selle kontrollimise eest. Kõikidest probleemidest või defektidest tuleb viivitamatult teatada Hobuhooldusele.
    7.2. Sadula tope vajub seda kasutades umbes 2 nädalat, mille järel tuleb teostada uus sobivuse kontroll Hobuhoolduse poolt volitatud esindaja poolt. Kui klient ei võta ühendust sadulapassijaga kahe nädala jooksul pärast sadula kättesaamist, ei saa Hobuhooldus garanteerida sadula sobivust.
  8. Sadula garantii
    8.1. Sadulate garantii sõltub tootja standardist, kuid toppe ja raami muutmist saab teha vaid brändi volitatud esindaja. Vastasel juhul kaotab sadul garantii.
    8.2. Passieri garantiitingimused leiad SIIT.
    8.3. Kent & Masters garantiitingimused leiad SIIT.
    8.4. Fairfax garantiitingimused leiad SIIT.
    8.5. Thorowgood garantiitingimused leiad SIIT.
  9. Tagastamine
    8.1. Eritellimusel tellitud sadulad ei kuulu tagastamisele, kui klient ei ole täitnud oma kohustusi vastavalt 3. punktile. 
    8.2. Kui hobune on säilitanud oma konditsiooni ja mõõtmed on samad, kuid sadul ei sobi, tagastatakse sadula hinnast 80%. Tagastamise taotlus tuleb esitada kirjalikult ning kliendil tuleb tasuda sadula tagastamise saatmiskulud.
    8.3. Hobuhooldus jätab endale õiguse võtta vastu lõpliku otsus tagastamise või kompensatsiooni kohta.